Saturday, January 11, 2014

Mr Brightside

2010 Ağustos.
Brighton'da hava hep güzeldi o yaz.
zaten Brighton hep güzeldi.
2 İtalyan, 2 Fransız, 2 Alman, bir de ben.
fıkra değil, İngiltere'deki kanka grubumuz.
ders yoktu o gün, Londra'ya gitme planlarımız tamamdı,
hostel'a rezervasyonumuzu da yapmıştık.
yalnız tren biletlerini alamadık daha.
"boşver şimdi istasyon sahile uzak, hadi gidip dondurma alalım bir yerden" dedi Pierre.
dönerken basketbol oynayanlara takılmıştık,
birkaç güzel gitar riffi duyduk uzaktan.
bir grup İngiliz, bir grup İngiliz'e minik bir konser veriyordu sahilde.
karıştık aralarına, Dominik gidip biraları aldı.
tam bir yudum almıştım ki bu şarkıyı çaldılar,
2 İtalyan, 2 Fransız, 2 Alman, bir de ben,
bu 7 kişi, 4 ulusun ortak noktası,
bağıra bağıra söyleyip zıplarken,
bütün biramızı döktük.

yeniden o yazı istiyorum.


No comments:

Post a Comment